söndag 25 september 2016

Fullspäckad helg

Idag är jag trött...har i helgen varit igång från morgon till kväll med FSG-dagar som ordnades i Vasa i år. En hel del att hålla koll på och att samtidigt ha koll på barnet, många bollar i luften. Idag skall vi firar lite födelsedag med familjen då min bror och jag fyller med en veckas mellanrum och så åker Edith och jag hemhem för en blixtvisit med mamma och hem skall jag köra själv med lillen..iiik panik. Reserverar en hel dag och hoppas på det bästa. Så det händer mycket nu men det är mycket roligt så det går bra. Vilar sen senar!


Och helgen bjöd på överraskning då Lotta och jag fick stipendie för bästa massprogram under FSG Festivalen i Kristinestad i somras. Så roligt och rörande, att det blev så bra är helt otroligt!



1 kommentar:

  1. Så roligt att ni fick stipendiet, och det var ni verkligen värda. Grattis <3 och lycka till att köra hem med E sen väl när det gäller.

    SvaraRadera